۴ پاسخ

منم حساسیت دارم دکترم گفت قرص لوراتادین بخور

تا جایی که میتونی هیچی نخور تحمل کن
من پارسال همیجوری شدم دکتره ابله تو سرمم چرک. خشک کن زد بچم قلبش دیگه نزد ساکمم دفرمه شد سقط شد
خیلی خیلی مراقب باش هر دکتری نرو هر دارویی نخور

عزیزم اگه برات قابل تحمل هستش قرص نخور ، اما اگه مجبوری سیتریزین ۱۰ مشکلی نداره ایمن هستش در بارداری

نه فکر نمیکنم قرص محازی باشه اگرم باشه باید سیتریزین 5بخوری از دکترت بپرس

سوال های مرتبط

مامان سه تا گل پسر مامان سه تا گل پسر هفته بیست‌ودوم بارداری