خانوما سرما خوردم آبریزش بینی دارم چیکار کنم ؟🥲

۱ پاسخ

درود عزیزم من دکترم بهم اموکسی سیلین ۵۰۰ داد با استا۳۲۵ ساده و دیفن غرغره کنم بعد خودم بستم ب ابلیمو عسل و اب نمک و شلغم هی بخور دادمو خوردم بعد یک هفته یکم بهترم

سوال های مرتبط