۴ پاسخ

علائمت شدید نباشه دارو نمیدن
هر هشت ساعت استامینوفن مصرف کن ک تب نکنی تب خیلی خطرناکه اگ داشتیم سریع برو دکتر
دمنوشم به و سیب و نعنا میتونی مصرف کنی
برا گلوت سیبو بپز همونجوری گرم بخور ابلیمو و عسلم تو اب جوش بریزی بخوری خوبه

منم سرما خوردم رفتم دکتر زنان بهم آموکسی سیلین و قرص جوشان ویتامین سی با استامینوفن ساده داده شما ام بهتره بری پیش دکتر سرخود دارو نخور

دکتر

سوپ
شلغم

سوال های مرتبط