سلام من سرما خوردم خیلی گلو درد دارم چیکار کنم چی بخورم

۳ پاسخ

شربت دیفن هیدرامین قرقره کن نخوری..‌شلغم وسطش رو خالی کن مثل یه قابلمه سرش رو بزار روش عسل بریز داخلش بزار کنار بخاری یه شب تا صبح باشه صبح ناشتا اون آب داخلش رو بخور

دیفن قرقره کن ولی برو دکتر اگ بهتر نشدی شلغم سوپ پرتقال لیمو شیرین بخور شیر داغ اما شیر پاستوریزه نه محلی

ابلیمو وعسل و اب جوش قاطی کن بخور قشنگم
استامینوفن۳۲۵هم بخور هر۸ساعت قشنگم بعد دیگ برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان فرشته ها مامان فرشته ها هفته سی‌ام بارداری
مامان 🐣جوجه مامان 🐣جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان عسلچه مامان عسلچه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان قندعسل🍯😚 مامان قندعسل🍯😚 هفته بیست‌ودوم بارداری