۲ پاسخ

اب نمک قرقره کن...ابلیمو عسل بخور..شربت دیفن قرقره کن ولی قورت نده...اگه خیلی دیگه حالت بد شد بدن درد گرفتی استامینوفن ساده بخور

وای منم سرما خوردم حالم خیلی بده ب معنای واقعی دارم میمیرم

سوال های مرتبط

مامان شهریار 🫀👶🏻 مامان شهریار 🫀👶🏻 ۸ ماهگی
مامان 🍫گوزل قیزیم🍬 مامان 🍫گوزل قیزیم🍬 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان زهراجون مامان زهراجون هفته سی‌ودوم بارداری
مامان یاس مامان یاس هفته بیست‌وششم بارداری