خانما چند روزه علائمم ازبین رفته چیکارکنم 😔

۳ پاسخ

اینکه خوبه ویارت خوب شده
کاش منم از بین بره ویارم خوب بشم خسته شدم دیگ نمیکشم

سلام من چی بگم از اول جز سینه درد چیزی ندارم اونم نسبت ب قبل بهتر شده

شاید داری خوب میشی

سوال های مرتبط

مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان هانا مامان هانا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آلو بخارام🐣🤰🏻 مامان آلو بخارام🐣🤰🏻 هفته دهم بارداری