بچها من علائمم دو روزه رفته خیلی میترسم...هیچی علائم ندارم😭😭😭

۴ پاسخ

ترس نداره که عزیزم
منم یه هفته بعد اینکه فهمیدم حاملم کلا علائمم مثل درد سینه و سرگیجه و حالت تهوع رفت
الان کم و بیش دارم ولی اون زمان یادمه تا سه هفته هیچی نبود
اینکه دم عیدی نینی کوچولوت نمیخواد مامانش اذیت کنه چیز بدی نیست عزیزم نگران نباش✨

علایم میاد و می‌ره

من ک از اولم هیچ علایمی ندارم
فقط سینه درد اوایل بیشتر بود الان کمتر خیلی کمتر

برای منم از بین رفت دو‌هفته هست هیچی نیست عزیزم بچمم سالمه بعضیا زودتر علایمشون میره

سوال های مرتبط

مامان ساواش🩵 مامان ساواش🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 😍پناه‌وتودلی😍 مامان 😍پناه‌وتودلی😍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی