دو روزه علائم خاصی ندارم همش رفته 🫠🫠طبیعیه؟

۷ پاسخ

خوش بحالت من از ۶هفته علایم حالت تعوع داشتم الانم ک ۱۲هفتمه بیشترشده کم نشده اصلا

وای منم اینجوری بودم تا یه هفته ولی دوباره شروع شد

من از ۸ هفته علائمم رفت

ارع بابا
منکع اصن هیچ علائمی نداشتم

منم اینجوریم انگار باردار نیستم و نگران

میان و میرن

منم همینم🫠🫠🫠

سوال های مرتبط

❤️👶🏻👧🏻💙 ❤️👶🏻👧🏻💙 قصد بارداری
مامان پسرکوچولو و جوجه 🐥💛🩵 مامان پسرکوچولو و جوجه 🐥💛🩵 ۲ ماهگی