خوش بحالت من از ۶هفته علایم حالت تعوع داشتم الانم ک ۱۲هفتمه بیشترشده کم نشده اصلا
وای منم اینجوری بودم تا یه هفته ولی دوباره شروع شد
من از ۸ هفته علائمم رفت
ارع بابا
منکع اصن هیچ علائمی نداشتم
منم اینجوریم انگار باردار نیستم و نگران
میان و میرن
منم همینم🫠🫠🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.