سلام خانوما من چند روزه علائمم رفته طبیعیه؟

۴ پاسخ

بعضی وقتا جنین خواب میره

منم خیلی ویارم کمع دیروز گلاب به روتون فقط یکم تهوع و بالا...اولین بار
دیگه امروز اصلا ! از اولم فقط یه کوچولو صبحا تهوهع

هر کسی بدنش فرق داره من تا هفت هفته و ۴روز هیچی نداشتم از اون موقعه تا الان همش تهوع دارم با خودم میگم چ غلطی کردم هی میگفتم چرا علائم ندارم چرا تهوع ندارم 😕

سلام .. آره هفتت که می‌ره بالاتر علائمتم تغییر می‌کنه

سوال های مرتبط

مامان فندق🧸 مامان فندق🧸 هفته نوزدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته چهاردهم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌ام بارداری
مامان توت فرنگیم🍓🥹🤰🏻 مامان توت فرنگیم🍓🥹🤰🏻 هفته یازدهم بارداری
مامان 😍پناه‌وتودلی😍 مامان 😍پناه‌وتودلی😍 هفته بیست‌وچهارم بارداری