۷ پاسخ

عزیز نی نی تون چی شد؟ منم دو روزه علایمم رفته نگرانم

احتمالا دوباره برمیگرده

مال منم همش رفته، ولی پریروز سونو بودم قلب نی نیا میزد

سونو قلب رفتی؟
منم دوهفته خبلی حالت تهوع داشتم ،چند روز یهو همه علائم رفت هیچی علامت نداشتم حتی سینه هام هم مثل قبل سفت نبود ولی وقتی رفتم سونو همه چی خوب بود اصلا نترس علائم یهو میان یهو میرن دوباره برمیگردن

من الان ۱۴هفته شدم یکم بهترم
میتونم غزا بخورم

اگه موردی نداری طبیعی میره میاد

خونریزی داشتی؟

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته چهاردهم بارداری
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌ام بارداری
مامان آلو بخارام🐣🤰🏻 مامان آلو بخارام🐣🤰🏻 هفته یازدهم بارداری