مامانا پماد کالامین برا چیه ؟

۲ پاسخ

برای حساسیت پوستی،گزش حشرات،التهاب پوستی استفاده میشه

برای بچه ۸ ماهه خوبه؟

سوال های مرتبط

مامان دوتا ❤️❤️ مامان دوتا ❤️❤️ ۱ سالگی