ازمایش بتام اینه بچه ها ن اون😂😂

تصویر
۹ پاسخ

باز برای تو خوبه من که 1و 7 دهم شد بتام کلا🤣

عزیزم🥲🥲

اخ🥲🥲🥲

مثبته

اره بچه ها میدونم منفیه ی ازمایش دیگه فرستادم اشتباه گرفتن گفتن پس بتاس اینوفرستادم ک ببینن منفیه

چند روز تاخیری عزیزم

منفیه عزیزم

منفیه که

منفی این

سوال های مرتبط

الهی ب امید تو الهی ب امید تو قصد بارداری
مامان توت فرنگی🍓🥹 مامان توت فرنگی🍓🥹 هفته هجدهم بارداری
مامان برکه مامان برکه ۲ ماهگی