دوستان
سنو من چطوره ...

تصویر
۱۷ پاسخ

برای وزن دهی چه باید مصرف کرد

همه چیز خوبه عزیزم عالیه

بنده خدارو نترسونید.همه چی نرماله نگران نباش وزنش کم کم میره بالا

منم توهفته شماوزن جنینم همین بودالبته من خونرسانی جفتم ضعیفه دارم اسپرین میخورم. نگران نباش اگرمشکل خونرسانی نداشته باشی به غذات بیشتربرس ان شاءالله وزن میگیره
من32هفته وزنش1500بودخیلی کمه🥲

نه ابش کمه نه وزنش 🙂🙂🙂همه چیش عالیه و طبیعی
وزنش یه کوچولو تغذیه ت رو‌بهتر کنی عالی میشه

وزنش یکم پایین

وزنش و صدکش کمه

29هفته 1روز

وزنش کمه عزیزم من توی ۲۸ هفته ۱۳۰۰ بود

فکر کنم هم ابش هم وزنش یکم کمه

همه چیش خوبه

دکتر میفرستت داپلر .. منم همین بود ولی دیابت داشتم . فرستادنم داپلر . امپول بتا متازون هم برا ی ریه بهم زدن .. الانم مدام باید چک بشم. برا رشدش .. بچت کم وزنه.. نگران نباش . فقط باید بررسی بشی جفت و ناف بچه خون بهش میرسه. اب هم خیلی زیاد تر بخور.. احتمالا امپولم بهت بدن خونت رقیق بشه

صدک یعنی چی؟

دیابت نه

عزیزم دیابت داری؟

هم آبش کمه یکم هم وزنش ،یکم بیشتر آب و غذاهای پروتئین دار میل کن عزیزم

فکر کنم خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هانا‌🧸 مامان هانا‌🧸 ۸ ماهگی
مامان ابوالفضل🐣 مامان ابوالفضل🐣 ۹ ماهگی
مامان جیگیلی مامان جیگیلی ۱ ماهگی
مامان آیه‌ مامان آیه‌ ۱۰ ماهگی
مامان فندوق ✨️🩷 مامان فندوق ✨️🩷 هفته چهلم بارداری
مامان آیلین کوچولو😍 مامان آیلین کوچولو😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان سامیار👶🏻🧸 مامان سامیار👶🏻🧸 ۱۱ ماهگی
مامان نفس خانم🥰🫶 مامان نفس خانم🥰🫶 ۱۲ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو 🎀 مامان پرنسس کوچولو 🎀 ۳ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مهتا مامان مهتا ۱۰ ماهگی
مامان آیدا مامان آیدا ۷ ماهگی