سزارین دوم دولتی چقد میشه هزینش

۵ پاسخ

منم سزارین اجباری هستم و سزارین دوممه ، منم کنجکاوم بدونم هزینه سزارینمون چقدر میشه با بیمه و بیمارستان دولتی

سزارین اجباری میشه و با بیمه حساب میشه

خانمها بچه ی اولمه سزارین تو بیمارستان دولتی انجام میدن اگه بچه طبیعی باشه . آخه سزارین میخوام هزینه ی بیمارستان خصوصی ندارم

کمه در حد سیصد تومن

خیلی کم میشه

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۷ ماهگی
مامان شاهان و جانان مامان شاهان و جانان ۱ ماهگی