خانما این جواب سلفری منه،کسی سر درمیاره بهم بگه

تصویر
۱۲ پاسخ

سلام خانما بچم بیشتر سمت راست شکمم هست جنسیتش چیه؟

سلام عزیزم
من هم باید ازمایش سلفری بدم.شما کجا رفتی برا سلفری؟راضی بودین؟جوابش چندروزه اماده شد؟

انشاالله به سلامتی درآغوش بگیریشون خواهری 🤲 🤲

عزیرم منم هارمونیک ازمایش دادم
هزینه ازمایش شما چقدر شد ؟

مبارکت باشه قشنگم

عاليه عزيزم همه چي سالم بچتم دختره
براي منم دعاكن

چرا سلفری دادید

مبارکه عزیزم برام دعا کن بخیر بگذره

عالیه خوشبحالت دعا کن جواب منم خوب باشه❤️

خانماجنسیت توسلفری اطمینان داره

خوبه عزیزم. همه ش ریسکش کمه. جنسیتش هم دختره❤️

بسیار عالی و مشکلی نداره جنینت عزیزم
جنسیت هم دختره😁💕

سوال های مرتبط

مامان مهیار مامان مهیار هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیستم بارداری
مامان امیر علی مامان امیر علی ۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری