کسی از این بیسکوییتا داده بچش خوبه ؟

تصویر
۱۰ پاسخ

بله من میدم ب هردو پسر بزرگ و کوچیکم

دخترم اصلا خوشش نیومد

اره من میدم

من گرفتم دخترم خوشش نیومد

اره خوشمزس طعم سرلاکه

پسر من خوشش نیومد
بیسکوییت مادر میدم

من خریدم خوشش نیومد

از کجاها گیر میاد؟

اره خیلی خوشمزه من میدم پرنسا

ندادم تاحالا.خوشمزست؟منم بخرم

سوال های مرتبط

مامان نویان کوچولوم مامان نویان کوچولوم ۱۶ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان نویان کوچولو💙 مامان نویان کوچولو💙 ۱ سالگی
مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۱۶ ماهگی