۳ پاسخ

کرمانشاه نه ولی بیجار دکتر فرحناز فریدونی کارش بد نیست رژیم میده دکتر خیلی خوبیه ولی نوبت اصلن نداره منشی اش زیر میزی میگیره نوبت میده

کلینیک امید خیابان جهان نما دکتر فریمانی و دکتر پیله ور

سلام خوبی چراباطب سنتی پیش نمیری؟
من شروع کردم دنبال همراهم

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۴ سالگی