کیا هفته ۱۲.۲ روز تو انتی جنسیت بچه شون مشخص شد؟؟

۸ پاسخ

سلام
منم 12 هفته و سه روزم بود سونو Nt
انجام دادم
الحمدلله جنسیت نی نیام مشخص شد

من رو پسرم گفت صدردصد پسره درست هم بود . الان گفت ۷۰درصد دختره

منم گفت ۸۰ درصد دختره و دخترم شد

من گفت ۸۰ درصد دختره و دخترم بود😂

برای من تو ۱۲ هفته گفت پسره این هفته رفتم آنومالی گفت پسره🥰

من دیروز رفتم ، ۱۲ هفته و دو روز بودم.دکتر گفت احتمالا ۹۰ درصد دختره

مشخص نمیشه گلم فقط احتمال میدن

برا منم حدس نزدن گفت معلوم نیست
15هفته رفتم جنسیت رو گفت

سوال های مرتبط

مامان نینی😍🐣 مامان نینی😍🐣 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان قندعسلا👶🏻💙 مامان قندعسلا👶🏻💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کارن و کایا👬 مامان کارن و کایا👬 ۳ ماهگی
مامان ......🐣...... مامان ......🐣...... هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجو ممد 🥺❤️ مامان جوجو ممد 🥺❤️ هفته سی‌وهشتم بارداری