خانما تکونای بچه خیلیی پایینه طبیعیه؟؟قشنگ زیر خط دلم پایین پایین ناف

۷ پاسخ

منم خیلی پایینه حتی تو واژن لگد میزنه ولی دکتر گفت هیچ مشکلی نیست بچمم سفالیکه

الان بچه پایینه دیگه هفتت بره بالاکم کم میره بالاتوشکم

تو هفته های پایین اخه رحم پایین تره برا منم همینجوریه یه وقتایی حس میکنم ب واژنم ضربه میزنه

اره بابا هنوز خیلی زوده😍

واسه منم خیلی پایینه دقیقا زیر شکمم روی مثانه

خطرناکه؟

شايد بريچه

سوال های مرتبط

مامان راحیل و میکائیل مامان راحیل و میکائیل هفته سی‌وپنجم بارداری