طبیعیه برا منم اینطوره انگار میزنه رو مثانم
برا منم زیر نافمه میچرخه طرف چپ و راست زیر ناف هم تکون میخوره
منم دقیقا دیشب همونجا لگد حس کردم، ولی بازم شک دارم یعنی واقعا خودشه یا توهمه؟ چون سونو دستگاشو تقریبا وسط نگه میداشت این حس من سمت راسته!
کم کم میاد بالا
برای منم زیر نافه فعلا کوچیکه بزرگ شه میاد بالا
نه هنوز پایین هست بچه
کم کم تکون هاش میره به سمت بالا
تکون که میخوره اون پاهاشه ینی یا دستاشم میتونه باشه ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.