من هم پایین حس میکنم هم بالا ولی وقتی پایین میزنه درد میگیره😕بالا میزنه خیلی بهتره
منم دقیقا وسط پایین تکون میخوره البته بریچه
چرا من حرکتی حس نمیکنم
دکتر ب من گف جنین تا پنج ماهگی تازه ب پایین ناف میرسه
عزیزم بچه ات بریچه بخاطر همون تکوناشو پایین حس میکنی
منم پایین حس میکنم
یکی دو روز سمت راست میزد الان وسط و پایین میزنه
نی نی من سفالیکه هم اون قسمت حس میکنم هم نزدیک نافم،مشخصه پایین سر و دستشه بالا پاهاش ولی پایین بیشتر تکون میخوره تا بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.