خانما من تکونای بچم بالای واژنم حس میکنم خیلی پایین نیست ؟

۷ پاسخ

من هم پایین حس میکنم هم بالا ولی وقتی پایین میزنه درد میگیره😕بالا میزنه خیلی بهتره

منم دقیقا وسط پایین تکون میخوره البته بریچه

چرا من حرکتی حس نمیکنم

دکتر ب من گف جنین تا پنج ماهگی تازه ب پایین ناف میرسه

عزیزم بچه ات بریچه بخاطر همون تکوناشو پایین حس میکنی

منم پایین حس میکنم
یکی دو روز سمت راست میزد الان وسط و پایین میزنه

نی نی من سفالیکه هم اون قسمت حس میکنم هم نزدیک نافم،مشخصه پایین سر و دستشه بالا پاهاش ولی پایین بیشتر تکون میخوره تا بالا

سوال های مرتبط

مامان علی سام و تو راهی 🩵🤍 مامان علی سام و تو راهی 🩵🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ارتام مامان ارتام هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پناه کوچولو🩰🎀 مامان پناه کوچولو🩰🎀 هفته سی‌ونهم بارداری