خانما من تکونای بچه رو‌ تو‌ واژنم حس می‌کنم طبیعیه ؟

۷ پاسخ

منم چند روز پیش اونجوری بودم حس میکردم الانه که در بیاد رفتم سونو گفت سفالیک شده

منم همینم تکوناش تو واژنه . بریچه چون

منم همینطورم

اره بریچه

من سفالیک بودم تو آنومالی الان تو واژنم حس میکنم یعنی ممکنه بزیچ بشه؟

من بچم هفته های شما بریچ شد اینطور حس میکردم عادیه احتمالا بچه بریچ شده

طبیعیه منم اینجوریم بچه بریچه

سوال های مرتبط

مامان ارتام مامان ارتام هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پناه کوچولو🩰🎀 مامان پناه کوچولو🩰🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هدیه و👶 مامان هدیه و👶 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌ودوم بارداری