خانوما یه وقتایی تکونای بچه رو تو واژنم حس میکنم این بد نیست؟

۵ پاسخ

منم پایین حس میکنم. برا من بریچ

بریچه

ن گلم نگران نباش تا ماههای آخر جنین نوزاد بالاتر میاد

منم همینم

سواله منم هست

سوال های مرتبط

مامان ارتام مامان ارتام هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پناه قشنگم🐣🐥 مامان پناه قشنگم🐣🐥 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آراد و جوجه❤️ مامان آراد و جوجه❤️ هفته سی‌ام بارداری