۵ پاسخ

اره من میترسم هفته بالاتر بره حباب هم بزرگتر میشه

درسته عزیزم نینیه گاهی در واژن میزنه گاهی زیر شکم نگران نباش

بچته دیگه داره ورجه وورجه میکنه

اره عزیزم منم همینجوری فک منم تکون های بچه باشه

عزیزم اولین حرکت های بچه ست ❤️

سوال های مرتبط

مامان پناه قشنگم🐣🐥 مامان پناه قشنگم🐣🐥 هفته بیست‌وپنجم بارداری