خانما حرکات بچه رو تو واژنم حس میکنم طبیعیه ؟

۴ پاسخ

طول سرویکست چنده؟!

اره عزیزم
نویان منم تو واژنم میزنه😂

کیسه اب بخاد بترکه یا بچه بخاد دنیا بیاد ی مایع زرد رنگ از ادم خارج میشه دوسه روز بد دیگ کیسه میترکه یا زایمان درد میکیره ادم نگران نباش

اره عادیه

سوال های مرتبط

مامان گندم👶🌾 مامان گندم👶🌾 هفته سی‌وپنجم بارداری