۵ پاسخ

خیلی واکسنش بده لعنتی

فقط شیاف استامینوفن ارومش میکنه تا ۶ساعت هیچی نمیفهمه من برا پسرم مصرف میکردم

یه حوله گرم کن بزار روپاش قبل اینکه تب کنه
یکم ماساژ بده

روز اول سخت هست.تحمل کن میگذره.پسرمن تا یه هفته لنگ میزد.

خیلی پاشون درد میگیره پسر من اصلا تکون نمی‌داد همش گریه موقع خواب هم پتو گذاشتم زیر پاش که تکون نخوره درد بیاد تب هم کرد

سوال های مرتبط

مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد