۵ پاسخ

خودت چیزی خوردی یا لباسش رو با مواد شیمیایی شستی . ببر دکتر نکنه سرخک باشه تب که نداره؟اگه نداره حساسیته

سرخک گرفته
مبارکش باشه یک روزه می‌ره نگران نباش هیچ کاری نیاز نیست بکنی فقط اگه تب کرد با استا کنترل کن تبشو وگرنه طبیعیه الان فصل سرخک

چی بهش دادی

حساسیت بنظرم

کل بدنش صورتش.....

تصویر

سوال های مرتبط

مامان پرنسس مامان پرنسس ۱ سالگی
مامان فسقلیا مامان فسقلیا ۱ سالگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۱ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۸ ماهگی
مامان نوتلا🍫پسر🪺🍬 مامان نوتلا🍫پسر🪺🍬 ۶ ماهگی