۵ پاسخ

اره ازادم میتونی

اره من ۱۵ هفته بودم رفتم گفتم فقد برا جنسیت اومدم

❤️❤️❤️❤️❤️

بله هم ازمایش هم سونو

ن اک دکتر بنویسه چون موارد دیگه رو هم بررسی میکنن با بیمه میشه

سوال های مرتبط

مامان شیطون بـلا😋💕 مامان شیطون بـلا😋💕 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان یاسین👶🏻🤎🧸 مامان یاسین👶🏻🤎🧸 ۷ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۰ ماهگی