۳ پاسخ

من میزارمش، پاهاشو قوی تر کرده. خودم هم کوچیک بودم مامانم میزاشت. الکیه میگن پرانتزی میشه و این حرفا.پای پرانتزی ارثیه

یه دکتری تو اینستا می‌گفت اگه بتونن رو پاشون وایستن میشه گذاشت

دکتر من گفت
ممنوعه

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۴ ماهگی