خانما نشانه چسبندگی جفت چیه

۲ پاسخ

علامتی نداره من ۲۷هفته بودم رفتم.خداروشکرنداشتم

فکر نکنم علائمی داشته باشه باید با سنو متوجه بشی

سوال های مرتبط

مامان 🩵محمدمهدیار🩵 مامان 🩵محمدمهدیار🩵 ۵ ماهگی
مامان و‌ِسام👶🩵 مامان و‌ِسام👶🩵 ۷ ماهگی
مامان ارمین مامان ارمین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان رضا کوچولو مامان رضا کوچولو ۷ ماهگی
مامان نفس جانان مامان نفس جانان ۵ ماهگی