شمام نی نی تون تکون میخوره ذوق میکنین

۸ پاسخ

بشدت🫠

منم خیلی حس خوبی میگیریم تازگیا باصدای آروم باهاش حرف میزنم

خیلی زیاد 🥰🥰

من گریه میکنم از ذوق گاهی😂🥹

معلومه که حس خوبی داره ❤🥺✨

من ک از الان تکون میخوره میمیرم براش انقد ذوق میکنم واقعن حس خوبیه🥰

به شدت

خیلی 😍

سوال های مرتبط

مامان دل آرام🍩🫧 مامان دل آرام🍩🫧 ۹ ماهگی
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد