خانما تو ۲۷ هفته و ۳ روز وزن نی نیم ۱۰۵۶ بود خوبه آیا

۳ پاسخ

۲۷ هفته فک کنم منم یک و بیست و پنج بودم
سی و پنج هفته شدم دو کیلو و چهارصد
سی و هشت هفته شد سه کیلو و چهارصد

عالیه که عزیزم.‌ مگه دکترت گفت کمه؟

دکترت چی گفت صدک چند زده دکترم امروز گفت صدک مهمه

سوال های مرتبط

مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان اَبرا☁️🧚🏻‍♀️ مامان اَبرا☁️🧚🏻‍♀️ ۱ ماهگی
مامان فرحان ❤️ یحیی مامان فرحان ❤️ یحیی ۱۰ ماهگی