۳ پاسخ

یه باکتری ممکنه توی عسل باشه که سیستم گوارش بچه زیر یک سال هنوز توان مقابله باهاشو نداره، ممکنه سم ایجاد کنه.بعد از یکسال سیستم گوارشش به تکامل میرسه میتونی بدی.

بالای یک سال

زیر یکسال ممنوعه عزیزم بخاطر وجود یه باکتریه که ممکنه تو عسل باشه و برای زیر یکسال خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان دُخمَلـــی👼🍃 مامان دُخمَلـــی👼🍃 ۱۰ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آقا ابوالفضل🧒 مامان آقا ابوالفضل🧒 ۱ سالگی
مامان لارا💝 مامان لارا💝 ۱ سالگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱۵ ماهگی
مامان دلا ❤️ مامان دلا ❤️ ۱ سالگی