خانما چرا عسل تا ۲ سالگی مجاز نیس؟

۹ پاسخ

ممکنه آلوده به یه نوع میکروب باشه که برای زیر ۲ سال خطرناکه

یه سم توشه که خطر مرگ داره

گفتن ۱ سالگی نه دوسالگی

سم بوتولیسم
حساسیت
من خودم حس میکنم اصلا بچه نمیتونه از حلق بگذرونه😑

بخاطر سم بوتولیسم
رو بچه های کوچیک تاثیرزیاد تر داره
همون سمی هست که اگه کنسرو رو نجوشونی و خدای نکرده داخلش باشه تا مرگ پیش میری
ما آدم بزرگ ها تا یه تغییری میکنیم سریع متوجه میشیم و واکنش نشون میدیم
اما بچه که نمیتونه بگه چشام تاره یا سرم گیج میره یا نفسم گرفته و دارم خفه میشم که
وقتی می‌فهمیم که دیگه دیره

سم بوتولیسم

ب خاطر متابولیسم
ممکنه بعصی بچها حساس باشن

یه باکتری توش هست که برای بچه خطرناکه و میتونه باعث مرگش بشه

یه میکروبی داخلش داره ک خیلی خطرناکه

سوال های مرتبط