ممکنه آلوده به یه نوع میکروب باشه که برای زیر ۲ سال خطرناکه
یه سم توشه که خطر مرگ داره
گفتن ۱ سالگی نه دوسالگی
سم بوتولیسم
حساسیت
من خودم حس میکنم اصلا بچه نمیتونه از حلق بگذرونه😑
بخاطر سم بوتولیسم
رو بچه های کوچیک تاثیرزیاد تر داره
همون سمی هست که اگه کنسرو رو نجوشونی و خدای نکرده داخلش باشه تا مرگ پیش میری
ما آدم بزرگ ها تا یه تغییری میکنیم سریع متوجه میشیم و واکنش نشون میدیم
اما بچه که نمیتونه بگه چشام تاره یا سرم گیج میره یا نفسم گرفته و دارم خفه میشم که
وقتی میفهمیم که دیگه دیره
سم بوتولیسم
ب خاطر متابولیسم
ممکنه بعصی بچها حساس باشن
یه باکتری توش هست که برای بچه خطرناکه و میتونه باعث مرگش بشه
یه میکروبی داخلش داره ک خیلی خطرناکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.