شام دیر هنگام‌ منو پذیرا باشین 🤤🤤

تصویر
۷ پاسخ

پذیرا میشویم با دل و جان 😬 و‌در نهایت نوش جاااان🤤🤞🏻

نوش جان نزدیک سحری هست میتونی روزه باشی فردا😂😂

شام ماهم همینه
ولی من اصلا این غذا رو دوست ندارم نمیدونم چرا
گلم نوش جونت

نوش جان شام دیر وقت بیشتر می چسبه😊

نوش جون

منم تازه سوپ خوردم

نوش جان

سوال های مرتبط

مامان بشه کوچولو🫧 مامان بشه کوچولو🫧 ۱ سالگی
مامان دخملی🥹🥹 مامان دخملی🥹🥹 ۵ ماهگی
مامان فاطمه،محمدطاها مامان فاطمه،محمدطاها ۱۶ ماهگی
مامان کوثر خانوم مامان کوثر خانوم ۱۱ ماهگی
مامان ☂️خاله ریزه☂️ مامان ☂️خاله ریزه☂️ ۵ ماهگی
مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی