۴ پاسخ

من دیواره رحمم داشت از داخل به هم می پیچید 🥲دوفامد داغونم کرد همه چیزمو به هم ریخت .ریزش موی شدید گرفتم جوش و نفخ و.... 🤒🤕

نه اتفاقا من درد نداشتم

الان پریود شدی یعنی حتی بعد مصرف دوفامد؟!

چند ماه پیش که خوردم و پریود شدم نه درد زیادی نداشتم

سوال های مرتبط

مامان پسری🩵💙🩵 مامان پسری🩵💙🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان رضا مامان رضا ۱ ماهگی
مامان الارا 💗میران💙 مامان الارا 💗میران💙 هفته بیستم بارداری