دوفامد خوردین باردار شدین

۳ پاسخ

اره من چندماه خوردم

من با دوفاستون

بعضیا میشن ولی ربطی نداره بستگی به هورمونها و بدن داره

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری
مامان الوین و سوین مامان الوین و سوین هفته چهاردهم بارداری
مامان آینده🤰 مامان آینده🤰 قصد بارداری
مامان شومبول طلا💙 مامان شومبول طلا💙 هفته بیست‌ودوم بارداری