طبیعی دوقلو بارداری شدم خودش پیشگری طبیعی میکردم باردار شدم دوقلو
خدا خواست نه دارو خوردم نه قصدشو داشتم نه ژنشو داشتم
چه قرصی خوردین؟ چند وقت اقدام بودید؟ لطفاً بگید ماهم بدونیم
هم ژن هم قرص لترزول و دوفامد
ژنشو داشتیم
اول خواست خدا، ولی بله حدود ۶ ماه قرص میخوردم
آی یو ای
ژن هم داشتیمالبته هر دوطرفر
طبیعی ژن هم نداشتیم
من برای رفع تنبلی خفیف که داشتم دکتر دوفامد و لتروزول داد بهم
البته قبل بارداری اولمم استفاده کردم اون تک قلو شد این یکی دوقلو
ژن هم داشتیم
طبیعی ژنشو داشتم
طبیعی عزیزم
آی وی اف
طبیعی باردار شدم عزیزم.ژنش رو تو خانواده هامون داشتیم
چرا نمیگین ؟؟؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.