۵ پاسخ

اگه خوردی و بچه مشکلی نداشت میتونی بخوری
من میخورم

نخور عزیزم

من که میخورم

من شنیدم ضرر داره

نخور بده هم سردیه هم نفخ شدید نخور خواهر

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان ۸ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۱ ماهگی
مامان سید تیام مامان سید تیام ۷ ماهگی