ترشی خوردن در شیردهی

۳ پاسخ

رفلاکسو بدتر میکنه و دلدرد و سردی

نخور نفخ و دل‌درد میاره برا بچه

دلدرد بچه .بعدش ابجوش نباتی .چای چهارزیره چیزی بخور

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۱ ماهگی
مامان Fandogh مامان Fandogh ۱۶ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۷ ماهگی
مامان کارن 🥹🥰 مامان کارن 🥹🥰 ۱۵ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۱۰ ماهگی
مامان دختر ناز مامان دختر ناز ۱۶ ماهگی
مامان امیررضام مامان امیررضام ۵ ماهگی