با ذخیره پایین تخمدان چکار کنم

۸ پاسخ

تازه ذخیره تخمدان من ۰/۱ بود

عزیزم من امروز دکتر نصر اصفهانی صحبت میکردم در خصوص ذخیره تخمدان گفت. بخاطر کمبود ویتامین دی در بدن هست حتما باید ۱۵ در افتاب باشه. . ویتامین مصرف کنه . پیاده روی. غذای سالم پروتین دار و گوشت سفید مثل مرغ و ماهی و روغن زیتون حذف سس و فست فود و شیرینیجات و لبنیات .

بسلامتی عزیزم براماهم دعاکن دامن مون هرچی زودترسبزبشه ب حق فاطمه الزهرا

فقط اصلاح سبک..سالم خوری..حذف شیرینی جات و قند و شکر

والا من با دارو رفع شد اونم همون ماه اول

ذخیره ات چند ؟؟؟

مکمل بخور میره بالا

سلام گلم اصلاح سبک کن

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته نهم بارداری
مامان نورزندگیم👶🍼 مامان نورزندگیم👶🍼 هفته بیست‌ویکم بارداری