من با ذخیره تخمدان دو دهم باردار شدم عزیزم..نگران نباش تو حتی یه دونه تخمکم داشته باشی بازم توانایی بارداری داری.. فقط استرس نداشته باش داروهاتم مرتب بخور..اصلاح سبکم خوبه..من سه ماه اخر هم یه نوع حلوا از شیراز سفارش دادم خوردم برای افزایش ذخیره
میشه آدرسش رو بگید کجای شیراز بود ؟؟
عزیزم جواب آزم اومد. ذخیره ام ۰.۷۵ بود. بنظرت طبیعی باردار میشم؟
میشه قرصهای تقویتی تخمک بخور.اواهلث ،اینوفولیک
استرس نداشته باشی و با دارو میره بالا به امید خدا نگران نباش
اگه استرس رو از خودتدور کنی.ذخیره تخمدانت میره بالا،این تجربه خودمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.