خانمها کسی با ذخیره تخمدان ۰.۷ باردار شده

۴ پاسخ

من3خوبه،؟؟

من با ذخیره ۰/۴۸ باردار شدم اما با IUI بار سوم
یکسال خودمون اقدام کردیم نشد

مگه باید چند باشع نرمالش؟؟

خواهر من شده.
البته سن خیلی مهمه.۲۵ سالش هست.
وکلی دارو مصرف کرد به مدت ۴ ماه.با اولین اقدام هم باردار شد

سوال های مرتبط

مامان نورزندگیم👶🍼 مامان نورزندگیم👶🍼 هفته بیستم بارداری