۲ پاسخ

بنظرم برو ای وی اف تخمک هات رو فریز کن حتی اگه نمی‌خوای الان باردار شی تا تخمک داری برو فریزشون کن چون روز به روز ذخیره میاد پایین تر

ذخیره خیلی پایین وقت حدر نده برو دکتر حتما چون ممکن به امید طبیعی هنوز بدتربشه

سوال های مرتبط

مامان نورزندگیم👶🍼 مامان نورزندگیم👶🍼 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جگرگوشه❤️ مامان جگرگوشه❤️ قصد بارداری