۳ پاسخ

البته یه پسر ۹ ساله دارم خدا را شکر

من هشت ساله اقدامم شهریور ای وی فا کردم نشد

مال منم ۴دهم شده کمتر از یک، دکترم گفت آره میشه، من چون عکس رنگی هم دادم احتمال باردارشدنم بالا رفته، با وجود این ذخیره دارو هم میخورم خدا دیگه خسته شدم از انتظار و اقدام

سوال های مرتبط

مامان نورزندگیم👶🍼 مامان نورزندگیم👶🍼 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جگرگوشه❤️ مامان جگرگوشه❤️ قصد بارداری