۵ پاسخ

در هر حال خدایا شکرت ❤️

کاشکی پریود میشدم

احتمالا برم سونو چون خیلی هم تاخیر دارم

من با بی‌بی‌ مثبت ماه قبل پریود شدم
برو بتا

منم پریود شدم ناامیدم خسته ام

سوال های مرتبط

لعیا لعیا قصد بارداری
مامان کنجد🍼 مامان کنجد🍼 ۳ ماهگی