۷ پاسخ

نه اصلا بعد۲۰هفته درحدنبض فهمیدم

من که هنوزم به طور دقیق حس نمیکنم چیزی...
چیزی هم بزنه حس میکنم روده هام بوده

نه از18هفته بصورت نبض از 20 به بعد واضحتر

نه عزیزم هنوز زوده من ۲۱ هفته تازه یکم حس میکردم

اره من قشنگ حس میکنم

من نه

برای شکم اولی باید یکم زود باشه .
من شکم دومم یک چیزای دارم کم کم حس میکنم ولی زیاد واضح نی

سوال های مرتبط

مامان بچه هام مامان بچه هام هفته بیست‌وهشتم بارداری