خانما کسی قرص نکسیوم به بچش داده ؟

۴ پاسخ

دکتر به پسر من تازه نکسیوم داده نمیخوره بالا میاره کشی می‌دونه چجوری بدم بخوره خیلی تلخ نمی دونه بخوره هیچ‌جوره

برای چیه

اره تو آب حل میکردم میدادم

من تو اب حل میکردم میدادم

سوال های مرتبط

مامان عسلچه😍😍😍 مامان عسلچه😍😍😍 ۴ سالگی
مامان پسری مامان مامان پسری مامان ۵ سالگی