بچم به دنیا امد

۱۹ پاسخ

صبح ساعت ۶ کیسه ابم پاره شد ۹امدم بیمارستان ۱۰ونیمم زایمان کردم

هزینه بیمارستان چقدشد گلم بیمه هم داشتین

دوتا بچه‌قبلیتم طبیعی آوردی؟

به سلامتی عزیزم .دردش چطور بود ؟

خیلی مبارکه خوش قدم باشه براتون
پروسه زایمانت چطور بود ؟؟

مبارکه عزیزم 😍😍😍

به سلامتى، قدمش مبارک باشه

مبارک باشه جانم

مبارک باشه، زیاد دردنکشیدی انگاری تو چندساعت دنیااومده

عزیزم زایمان طبیعی کردی

مبارکه عزیزم

سلامت باشین

مبارکه گلم💗

تبریک ایشالله خوشیبختیشو ببینی

کدوم بیمارستان هستی

مبارکه عزیزم 💖💖

مبارکه❤

بسلامتی مبارکت باشه

مبارکه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ریزه میزه مامان ریزه میزه ۶ ماهگی
مامان قندک مامان قندک ۵ ماهگی
مامان ایهم مامان ایهم ۵ ماهگی
مامان فرامرز مامان فرامرز ۱۴ ماهگی
مامان مروا جون مامان مروا جون ۹ ماهگی