اشکال نداره ترشح نداشته باشیم؟؟

۷ پاسخ

ازدکترم پرسیدم گفت بهترکه نداری وقتایی که یکم سرپام تحرک دارم یاوقتایی که پیاده روی میکنم ترشح میاد

نه اصلا منم تا چهار ماهگی نداشتم...

نه چه بهتر 😆

نه مشکلی نداره عزیزم

چه بهتر که نداری

نه ولی میاد سراغت 🤣🤣

نه اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان سید کوچولو💙 مامان سید کوچولو💙 ۴ ماهگی
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ساداتی مامان ساداتی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ایسان مامان ایسان ۵ ماهگی